Webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies (více o cookies). Jejich používáním s tímto vyjadřujete souhlas. souhlasím
zavřít

Prohlášení o použití cookies

Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookies.
Cookies jsou malé datové soubory, díky kterým si navštívené webové stránky stránky pamatují vaše úkony a nastavení, které jste na nich provedli, takže tyto údaje nemusíte zadávat opakovaně. Cookies nepředstavují nebezpečí, mají však význam pro ochranu soukromí. Cookies nelze použít pro zjištění totožnosti návštěvníků stránek ani ke zneužití přihlašovacích údajů.

Jaké cookies používáme?

Používáme cookies například pro zachování vašich preferencí při prohlížení těchto webových stránek, ke správné funkčnosti našich stránek, při zapamatování přihlašovacích údajů našich uživatelů, kontrolu hlasování v anketách a další.
Dále používáme cookies třetích stran (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti). Tyto cookies jsou řízeny třetími stranami a nemáme přístup ke čtení nebo zápisu těchto dat (více na https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=cs).

Souhlas s ukládáním cookies

Většina prohlížečů cookies automaticky akceptuje, pokud není prohlížeč nastaven jinak. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies. Použití cookies můžete omezit nebo zablokovat v nastavení svého webového prohlížeče.
www.MBSPORTY.cz fotbal fotbal pinec pinec kuzelky kuželky nohejbal nohejbal kulturistika kulturistika volejbal volejbal tenis tenis šachy šachy běh běh lyžování lyžování florbal florbal hasici hasiči gymnastika gymnastika cyklistika cyklistika strongman strongman jumping jumping oldboys oldboys new
Jumping Moravský Beroun

Je prokázáno, že jumping® je 3x účinnější než běh. To znamená, že hodina cvičení na trampolíně je stejně efektivní jako 3 hodiny běhu.

Jumping patří co do počtu spálených kalorií během jedné cvičební lekce k nejúčinnějším. Samozřejmě záleží na intenzitě cvičení, v průměru však spálíte až 1 500 kcal za 60 minut (1 lekce). To je téměř dvojnásobek než například během lekce zumby a až o třetinu více než při H.E.A.T.
Jumping® je příjemný a zábavný způsob ke snížení tělesné hmotnosti. Navíc při skákání spálíte 10x více energie než při cvičení aerobicu (500- 650 kcal). Zatímco kalorie z těla mizí, endorfiny (hormony zodpovědné za zlepšení nálady) se v něm díky intenzitě tréninku a jeho podstatě, kterou je zábava, hromadně vyplavují.

Pro lidi s nadváhou je právě trampolína ideální možnost, jak na sobě zapracovat. Při jumpingu odpadají díky měkkému dopadu starosti s bolavými koleny, nebo kyčlemi. Během tréninku se zapojuje kromě jiných svalů také hluboké vnitřní svaly v oblasti „core“ (středu těla) i svaly kolem páteře. To je nesmírně důležité pro celkovou kondici a držení těla. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silové prvky v kombinaci s prvky pro vyrovnávání perfektního kardio tréninku.

Lidé, kteří pravidelně cvičí Jumping vydrží pracovat déle, lépe spí a cítí se více uvolněně. Cvičení na trampolínkách má také prokazatelně uklidňující účinek na nervový systém. Jumping je tedy ideálním sportem pro formování těla a díky němu zhubnete rychle a navíc má příznivý vliv na vaše zdraví.

Skupina instruktorky Radmily Křižaničové - Vaclachové byla v Moravském Berouně založena 12.dubna 2015.

Když jsem se v roce 2010 poprvé postavila na trampolínu, věděla jsem, že to je to, co mě baví a bude to jednou to, co bych chtěla posouvat dále. Povedlo se . V roce 2015 jsem si udělala basic kurz, a k dnešnímu dni jich přibylo dalších pět, které jsou spojené s jumpingem.V prosinci jsme otevřely s Kateřinou Vráblovou další jumping centrum ve Šternberku, v květnu jedeme s holkama na největší jumping párty v Praze, kde jsme byly oslovené, aby jsme vystupovaly, což je nám velkou ctí.V tomto roce máme ještě spostu plánů a akcí, které budeme postupně odkrývat . Nesmíme zapomenout ani na dětský jumping, který má velký úspěch a já děkuji rodičům, že nám svěřují svě děti.